Detik dan Hari Yg Aku Lalui

Wednesday, August 18, 2010

...salam ramadhan...

da lma xupdate blog..bz cket.,.bru ni sibuk dgn hal org lain
mnggu ni,sibuk dgn hal sndiri plak...
ary ni,da masuk 9ary puasa...first time pose jauh dr family..
tp xpe,kt rmh aku tu pun da rasa mcm family dah..
sat lg nk bukak puasa dgn clasmate aku plak..
bknnya slalu..thun dpn da xbleh buka sama2 dah..
msg2 akn msuk group msg2..so,kita gna laa pluang ni
em...skng ni aku tgh kelaparan sbb sahur mkn cket jer..
ngantuk punya pasal laa...pg td nsib baik smpt msuk klas..
hehehhehehe
bnyk assingment y prlu aku laksanakan dgn segera
nk kejar raya ni...MySpacelps raya,final test plak
skng ni nk kna siapkan imc401 pnyer...nk nex wik
nsib baik esei 500 pth perkataan..huhuhhhu
makin lma,aku mkin dpt sesuaikn dri lam klas
ok lah tu kan...kan aku da ckp dlu,msuk kndang kmbing,kita mengembek..
bila suk kndang kerbau,kita menguak...MySpace
so,4 da conclusion,aku da dpt bljr menguak b'sama2 dgn kwn2 aku y lain...
ahaahahaha
k..chow..MySpace

1 comments:

Unknown said...

selamat hari raye muni!!haha