Detik dan Hari Yg Aku Lalui

Sunday, April 24, 2011

first exam sem 2

hari ni first day utk sem ni aku final...start dgn paper ENT300..
dlm dewan rasa mcm nk tido je..mata ni berat sgt..setan pondan,bapak setan, mak setan
satu famili setan kot ada kt mata aku ni..sampai nk bca soklan po xleh
semalam 1 hal,aku xleh nk pejam mata sbb xbiasa tido awl
nk bngun,takut bngun lewat pg..aduishhh
aku sebenarnya dr semalam lg takut..xtau takut ape & kenapa aku takut
sem lepas xde maknanya aku nk rasa semua tu...esok nk exam,aku sempat lyn korea..
bangang kan??huhuhu...
kenapa ek aku dpt perasaan mcm ni?nk kata berdebar tu,x...tp resah tu ada
mak suruh aku mengucap bnyk2..hati kau ni xsenang,kata mak...
mmg la xsenang..tp persoalannya kenapa xsenang??
nk kata aku ada bt salah dgn sape2,xkot..(baiklah sgt..)
aku rasa muka aku ni pon dah bleh tgk betapa aku tgh takut...mcm nk amek result spm plak.
emm..dah habis 1 paper,tnggal 5 paper lg..
kalau xmati,pengsan aku nk baca smpai habis
sape kata idup di u ni best???
dah lah!!nk tdo..daa

0 comments: