Detik dan Hari Yg Aku Lalui

Saturday, October 13, 2012

salam...
wahhhh...seriously dah lama tak update my blog..
ntah kenapa hari ni terbuka nk update blog
mungkin sbb bnyk sgt cerita nk story kt u olls
blog ni pun dah banyak berubah,kind of change on their page and setting kot
okehhh...where should me start first
right now, aku dah masuk sem 5 kot
cepat tak masa berlalu?cepat kann
banyak yang dah berubah dan banyak juga yang tak berubah
contoh?emmm
kawan sekeliling aku sentiasa ada turun naik
yang maintain, berat badan aku tak turun punn
sorry kalau tak lawak, tp niat aku bukan nak melawak pun kan
for this page aku tak mau ckp apa2 lg sebab tak tau nk tulis apa

oh ya! kalau anda sudi, follow lah saya at my tweeter @murnihasin

kat situ, saya selalu update apa y dah berlaku
tweeter sy lebih aktif dr blog atau facebook
faceboook makin boring boring boring dan boring
tp sy tetap scroll facebook my friends, find out what happen to them
yang mana kurang ajar,lupa diri,sombong,bongkak
saya remove terus tanpa fikir seratus kali
buat menyemak je kan
orang y kita tak kenal takkan nak bagi masuk dlm rumah kita kan

okehh....kejap lagi azan subuh,and im going to solat
pagi esok going to pasar pagi at Giant Shah Alam with my friends JAH and MIMIE
yes, they still my friends
for this sem, saya duduk dgn housemate baru
and, guess who is my roomate
yes! maizatul afiqah.... 8)
sem ni duk tingkat 5, tingkat y paling tinggi di puncak perdana
dah setiap harilah aku akan termengah mengah depan pintu
housemate baru aku fun!nice!
baru sebulan kat sini,dah rapat mcm setahun kenal
i'll upload their picture soon
buat masa ni, aku tak pernah amek gambar dgn diorg
bukan tak sempat, tp rasanya masa belum tiba lagi kot

okeylah sayang sayang semua
i have to go first
ingat, kita tak semestinya sentiasa berada dalam keadaan y senang sentiasa
esok lusa mana la tau kot kot jatuh ke bawah
bye...MH

0 comments: