Detik dan Hari Yg Aku Lalui

Tuesday, October 19, 2010

4 month in uitm,pnck perdana

salam..
4month in uitm,pp...
emm...so many intresting & challenging dat must face
everything is going fast..MySpace
skng ni aku da bleh kwn2 bru
bdk2 lam klas aku,mhupun luar dr klas aku
housemate aku thun dpn pm org y sama
tp,ada 2 org y aku suka berkawan
diorg ni slalu bt aku ktawa
si myra & yanaMySpace
tp ni xbermakna org lain xleh bt aku snyum
diorg ni lbh sikit sbb satu loghat dgn aku kot
sorg bdk ganu, sorg lg bdak klate
diorg ni bnyk kerenah
mcm2...myra laa y start pnggil aku "mok"
bongok...tp aku sukaMySpace
thun dpn kitorg da xsatu klas dah
aku record, myra p.sumber, yana library
heee...
oh ya, 25hb ni final doh
stress2!!!MySpace
aku ni mcm xready lg
tkut btol,tkut kna repeat thun dpn
ishh...mitak2 laa xde y kna repeatMySpace
lau ada,mati aku
nt aku upload pic lect aku
aku xblik stdy wik ni..mabuk dol
malu eh
aku teringatkan ex cgu2 aku laa
cgu maznah,cgu minah,cgu kam,cgu nik sah,papa
mama,ibu,....smuanya lah
kwn2 aku lg
diorg exm xsama tarikh dgn aku
dan msti cuti nt xsama jgk
tp leh jumpa jgk cmne pm
cma lmbt atau cpt je
ishh...aku ni lapar sbnrnya
out luh...nk mkn
choww...daaMySpace
p/s: best x lgu lam blog ni??haha..slmt mendengar~

1 comments:

Mazniatul said...

sedihnye aku bace post ko ni murni....tersentoh hati aku...lagi2 sambil dengar lagu yg feeling ni...
tp kite kene berusaha gak tau xnak rpeat...ajah ajah!!!chaiyuk!