Detik dan Hari Yg Aku Lalui

Wednesday, October 27, 2010

today is my day~~

salam
ary ni my bday y ke20
xsangka dah 20thn aku bernafas lam dunia niMySpace
kwn aku ckp,org lain dah nk msuk 21thn
tp aku bru je smpai 20
tq bnyk2 pd smua y wish bday aku
ada y buat aku tersentuhMySpace
bila mira,kwn aku tu
kol aku,then nyanyi utk aku
thnks sgt...
cute & sweet sgt..
dia dgn tini agknya..
gra org pertama
heee
ary ni aku ada pper ctu551
kul9 nt...
arap2 dpt jwb dgn tenang & betulMySpace
jwb sje dgn tenang bt pe kan??
biarlah aku lalui hri aku hri ni dgn tenang & diiringi dgn snyumn
kali pertama smbut bday without my parent
rsa sedih pm adaMySpace
but its ok..mak ayah,sy bngga & bersyukur smpai ke thp ni
tq sbb lahirkan sy..
tq sbb asuh sy,besarkn sy,belai sy,bg sy ksh syg
smuanya sempurna
mak ayh bg sy duit,pndidikan,ksh syg,ilmu
dan y pnting, doa mak ayh utk sy sntiasa dlm hati
andai diberi pluang,sy nk peluk mak ayh
dan ucpkan,raikan hari ini dgn senyuman
krna ankmu kini makin matang
terima kasihMySpace
sy akn cuba buktikn sy y terbaik utk mak ayh
tak lupa bersyukur kpd Allah
krna mencipta sy
mendampingi sy slalu
membantu sy selalu
mendengr mslh sy selalu
dan menyelesaikn mslh sy selalu
ALLAH Maha Mengasihi hamba2Nya
syukur kepadaMu..
so,,let me celebrate my day..MySpace

2 comments:

kinn said...

epy besdae murni!
sory lambat wish..
gud luck in ur exam! :)

Murni said...

tq...=)