Detik dan Hari Yg Aku Lalui

Sunday, January 9, 2011

_2011_

salam...
rasa mcm lamo doh xblogging..
bkn xdop crite tp mls + xdey masaMySpace
3.1.2011 ak chek in uitm,puncak perdana..duk kt blok 4,bilik 14,tgkt 4
bleh krus aku lau tiap2 ary naik turun tngaa
rmh y aku dpt ni,bkn main lagi sengal..
jmban ada 1,almari xdop cermin,langsir tuh bleh bt ngelap kaki
kotor weyy..MySpace
esk ada klas..pg.ptg ado klas
xtau bkpo,aku ase cam xde mood jh nk blaja thun ni
ishh...susoh laa lau aku duk mikir gni gak
oh ya..gieyra bleh uitm,s.alam
dkt doh nga aku...doh laa umh abe dio kt cni jh
cma xdey jupo lg nga dio
hosemate aku thun ni,still org y sama
tmbh sorg student TEKA,dip..Ijan nmenya
hope dia bleh 1 kpala dgn sep2 ni...tp amek msa laa kan
mlm ni ajl 25..tp aku xleh tgk..juz dgr lam rdio jer
housemate aku trun bwh,tgk tv
emm...hopefully dis year give me something dat i dont have b4
skng ni aku ada mira & tini...they make me laugh every single day
laugh,laugh,laugh................& laughMySpace
but deep in my heart,still have tears...y??
juz notim...MySpace
oh ya, adik aku da dpt apa y dia nk
dia bleh jururwt desa,kt jerantut
alhamdulillah,,,syukur pd TUHAN sbb bg rzki pd family aku
sdikit demi sdikit Allah bg...wlau xspenuhnya,aku amat bersyukur
hjung bln ni aku balik,sbbnya bru ni msa aku nk dtg cni mak aku xiringi aku dtg cni
mak aku g hntr adik aku,ayh aku plak hntr aku
nsib baik ada adk beradik 2 org je...
buatnya rmai,bleh pening mak ayh aku...MySpace
tu je lah...da mls nk menulis..ahaks...
wslm

0 comments: