Detik dan Hari Yg Aku Lalui

Saturday, January 29, 2011

_da balik kelate_

elloooo...
hari ni,hri ke 2 aku kt rmh..i mean,kt kg..ahakkss
bngun td kul9 lbh
lps mkn nasi,mak suruh aku mop lantai
taik kucing ada tepi katil aku
sial punya kucing...
nasib baik aku xterajang smpai koma
lps mop lantai,aku ajar mak guna laptop
saja..nk suruh mak celik it..ngee
saya sayang mak~~
aku sampai rmh pukul 6 pg semalam
journey aku lam bas ok je
balik dgn giey jeny..bnyk y kitorg bualkan
ptg semalam aku g rmh mama
saje..nk jumpa dia..tp dia xde,aku jumpa tok mek je
lgpun da lma xjumpa dia
lega bila dapat balik
oh ya, sabtu ni aya da nk nikah
selamat juga dia nk bernikah
ermmm....mak tgh masak kt dapur
rasa mls pulak nk g tolong..ngee
adik aku xbalik lg...lmbtnya ko nk balik
aku rndu gilo...kalau xsalah aku,rabu nt bru dia leh balik
luv u,luv u,luv u
ermmm..mak aku ajak makan..
choww dulu~~

0 comments: