Detik dan Hari Yg Aku Lalui

Tuesday, February 1, 2011

ermmm

monim...
monim laa kan??skng ni jam dah menunjukkan pkul 1pg
aku xtdo lg...saje je
aku on9...boring
tnggu kepulangan adik aku
td dia kol ckp mungkin delay smpai pg esk
kesian adk aku
kalau bleh biar aku je y gnti tmpt dia
biar aku y kna tnggu kereta api tu smpai esk
aku xmau tgk adik aku susah
kalau dia susah,aku ase aku lg laa susah
bkn nk ckp y dia tu lemah...tp dia xmcm aku
aku nk ganas,dia lmbut sikit
risau aku...takut ape2 berlaku kt dia
aku xnk dia sakit...
harap2 nothing bad happens
ishhh....mcm2 lah y berlaku
mekngoh skng ni pun duduk lam kondisi y xbpe molep sgt
mesir skng ni di bom
dia pun xtau selamat ke x
tp last news y aku dpt dr family dia,dia skng ada berkumpul d pjbt mara
dan akn dihantr pulang
i almost forgot bout my cousin's daughter
ank dia pun amek medic kt sana
kt al azhar....
harap2 semua selamat...
mmg laa maut tu ada d mana2,tp kalau bleh kita cuba elakkan
tuhan,biarlah adik aku cpt smpai ke sini
mak ayah dah risau ni
ak pun naik risau tgk diorg
adik aku tu first time naik kete api
xmkn lg tu,katanya xde selera
lau aku pun,aku xselera
aku msg td pun,mcm lemah je dia nk reply
aku tau dia pun sedih
bukan main excited dia nk balik
tiap2 jam dia kol ayah
kdg2 kol aku
berteriak nk balik kg
katanya rindukan aku...
aku pun rindu ko,dik!!
mak ayah lg rndu kt ko.....
emmm......aku betul2 risau...

0 comments: