Detik dan Hari Yg Aku Lalui

Tuesday, February 15, 2011

...rupanya aku xkenal kau sape...

MySpace
OMG OMG OMG
u are so annoying!!damn annoying....MySpace
nk sumpah seranah hamba Allah ni pun xguna..bukan dia dgr pun kan?kan?kan?
hal aku dgn kau xkn habis kalau kau terus diam diri mcm org tak ada apa2 MySpace
aku xtunggu kau call,tp aku tnggu kau explain
explain ape?explain semuanya...dr A-Z,dr 1-utility...lantak kau lah
semalam si N call akuMySpace nk explain semuanya...
aku bkn nk kau y explain ngok!aku nk kwn kau tu y explain
but its ok...aku mmg dah tau korang berdua dah discus segalanya..xkisahlah
cuma dr setiap perkataan y kau bagitau,y kau explain semuanya bt aku makin bangang sebab pernah jumpa kwn ko tu MySpace
nmpk sgt,tersangat2..kau bela si dia..ok fine,pd kau dia xsalah sbb kau xkna lg penangan dia..aku bkn nk doakan tp harap2 tuhan boleh tunjukkan pd kau
bila aku dgr dr si M psl dia ni,makin meluap2 api marah aku ni MySpace
aku mmg dah xpikir lain...xmustahil aku bleh fikir y dia punca ROHANA ISHAK tahu segalanya
xmustahil kan??sbb aku just bgtau dia seorg saja...ONLY HER!!
apa y dia xpuas hati dgn aku?kenapa mesti dia nk buat aku sakit?kenapa mesti dia nk burukkan aku?gembirakah dia?sukakah dia?ketawakah dia tgk aku jatuhMySpace dpn mata org lain??
kau ni manusia y tercipta utk bt aku sakit?utk bt aku bnci kau?MySpace
tau tak?tau tak?kau adalah manusia,orang,kawan y paling aku percaya in a whole of my life...BUT....now u make me cry,u make me sad,u make me humiliated,u make me feel so small...while,before this u make me laugh,u make me happy,u show me love,u show me a true friend,u show me the kindness....dan selalu buat aku teruja dgn persahabatan kita MySpace
how come i can faced u 1 day??....there's no need maybe
nk sgt aku kol tecer,tnya dia sape y bgtau dia..aku nk tau..sekurang2 nya aku xlg berprasangka buruk...biar segalanya terbongkar...
semua persoalan ni akn terjawab kalau kau dgn sejujujurnya bgtau aku
biar semuanya jelas..
si N ckp mana bukti aku nk tuduh semua terjadi kerana dia tu
aku xde hitam putih,xde rekod apa2 pun...REKOD??
ooiii bangang!kalau aku tau bnda ni akn jd,xpyh kau suruh aku dah bt semua tu
si N salahkan aku sbb aku percayakan sgt org ni...habis kau sekarang ni apa barang??
bkn ke kau percaya tahap gaban dgn dia ni
boleh lak nk nasihat aku...aku bercakap pakai logik akal aku,kau bercakap guna otak dia
sbb tu kau bercakap berbelit macam keling!! MySpace
kau ckp kt aku lain,kau bgtau si M lain
ape kes,bro??
xpyh kau cuba nk bersihkan nama dia..biar dia sendiri turun pdg
tgk pdg tu luas ke sempit..kalau luas,bleh aku terajang smpai hujung pdgMySpace ..kalau sempit bleh aku tanam kau kat situ terus
apa sebenarnya y kau nk dr kitorg?
kau dengki?kau jelez?kau cemburu?...........................................KENAPA??
tolonglah...hormat org lain pnya privacy..apa y org lain miliki xsemestinya kita juga boleh milikinya...semua manusia ats dunia ni punya kelebihan & kekurangan
apa y aku lebih,mungkin kau xada...apa y aku kurang,mungkin kau ada
mungkin juga apa y kita berdua tiada, tp org lain ada...
terimalah apa saja ketentuan Tuhan...mungkin ni jalan utk kita..drpd aku terus terluka,sakit hati..baik kita STOP smpai sini je
bkn aku y nk semua ni,tp ini y kau pilih...kau y decide utk aku bt kata putus
juz keep our memory without any stuck in our heart....
MySpace


0 comments: