Detik dan Hari Yg Aku Lalui

Wednesday, February 23, 2011

ye,sy student records!!!

hepynya aku semalam...MySpace


walau penat,dgn xmndi dr tgh hari smpai mlm aku ttp senyum
kenapa??
sbb aku dpt keluar dgn kwn2 record aku..
boleh dikatakan separuh kls aku pergi
kitorg berpakat nk pergi arkib semalam...

nk dgr cerita??jom2....
kami,STUDENT CHECK2 SOUND RECORDS kena bt satu final project utk imr455
en, saiful farik pnya kelas...dia hensem tau..aku suka bila dia senyum
eeiii....kiut!!serius gua ckp lu!!gedik tak?gedik tak?MySpace
lps tu,bincang pnya bincang,discuss pnya discuss....akhirnya,semalam,kitorg semua bertolak ke arkib

korang tau arkib tu kat ne??mestilah xtau kan?kan?
meh aku bagitau...arkib tu kt Jalan Duta...

kitorg bertolak lwt sikit sbb ada hal..kereta y member aku sewa xsmpai lg
ko tau brape kete semlm??5 buah doh!!
eii..rasa mcm konvo plak....viva 3,naza sutra,vios...
bt research di arkib smpai pkul6 lbh...lps tu,decide nk pergi The Curve


bila smpai sana,xde pe y menarik pun...best lg kt mid valley
but its ok...kitorg lepak's kt bwh,dpn mc' d
amek gambar,bt lawak, gelak2 sakan
semua ni pernah aku lalui msa form6...tp msa form6 lg best..
y bezanya adalh masa...& keadaan
ingat nk cari mknn,tp kwsn Damansara mna ada kdai mamak doh....
y ada western food,restoran....aku dah lapar thp cipan neh
so,aku beli je mc d..mkn je kt situ MySpace..y xnk mkn,balik mkn kt rmh
sbb msa tu dah nk dekat kul10...lau lwt balik kang,kena dnda...
masa otw nk balik,geng tiqa umar sesat plak
aduiiii...kesian tol...geng bob xpe,diorg ada gps
aku dgn geng aku,teruskan perjalanan sbb takut smpai lwt....
balik kt puncak,ada dikir barat & wayang kulit...
sweet!!tp aku xtgk pon,...penat siot..kepala pening,bdn dah melekit peluh,nk tido
balik tu,terus mndi MySpace & tido...biji mata ni dah tertutup rapat doh!!ngantuk2!!
tp,aku hrp semua ni xkn berakhir...biarlah kami rapat smpai sem6 nt...

1 comments:

AS&H Collections said...

nice blog :) do hit me back :)