Detik dan Hari Yg Aku Lalui

Wednesday, February 2, 2011

selamat hari lahir y ke 39

good evening...
gong xi facai.MySpace
cuaca d kelantan hari ni agak panas
kul 11 lebih td aku pegi amek adik aku y selamat tiba d WCY
dia belikan aku blouse...thnx dik.MySpace
mlm nt aku kna pegi umh tok aku
saje..sejak aku smpai kelantn,aku xpegi jenguk pun
emmm...ntah,xde jiwa...
oh ya, kalau aku ni xsilap..
hari ni harijadi x-kak angkat aku
xperlulah aku mention nama dia..
nma dia akn sentiasa ada lam otak aku...
~muni muna~
kan bagus lau tag name tu kekal smpai skng ni
mebi mlm ni dia & family celebrate sama2
bersama adik & kakak...also her adopt daughter..
kalau kami msih mcm dulu,mungkin hri ni kami keluar rmai2
celebrate sama2...sblum celebrate dgn hubby dia
tp xpe,aku hepy kalau dia hepy
aku nk jd org y last wish bday kt dia
yelah, nk jd y pertama,dah ada org lain
aku xtau kenapa tuhan temukan kami
kalau just temukan aku dgn dia je,xpe
ni x,dgn ank2 dia sekali
aku takut dia xnk ank2 dia dekati aku lg
miss them much!!
xkn mereka nk ingt aku kot..mereka ada babysitter y disayangi oleh mummy diorg
hurmmm
mungkin ada org ckp y aku ni gila
ya!!mmg pun..ape ko kisah??
aku xpuas hati bila dia xbagitau aku apa mslh dia smpai dia bleh putuskan hbungan persaudaraan kami
kalau ye pun salah aku,ckp laa
BIOL!!
agaknya,ank2 didik sis celebrate bday sis kt rmh ke??
atau diorg bt bday party??or suprise party?
i guess its more fun if i am with u..
fatien also...
btw, we are remain sister..i hope so..
i hrp, u dgn keluarga u akn bhgia smpai bila2
i nk sgt jumpa adik & kakak
tp i takut...i takut u bg alasan
alasan y buat i sakit hati...& sedih
its better like this
i luahkan apa y i nk,apa y i rasa dlm blog je
sometimes, bila i stress,nk jgk kol u
tp........LOL
xkn lah u nk angkat lau i kol
selama ni pun,bkn main susah u nk jwb kol i
ishhhh...rasa mcm kita ni bercinta plak
bongok...
biarlah....meby dis is the best way that we take
cma,i sentiasa berdoa pd Tuhan
agar
muni
akn
jumpa
muna
lg.................
hepy birthday, sis...............miss u!!
.MySpace.

0 comments: