Detik dan Hari Yg Aku Lalui

Monday, February 28, 2011

..rasa sayang kt im222A....

monim...MySpace
pagi ni dgn pg semalam xde kelas..
y aku rasa cam nk lempang cipan je sbb kelas rep aku msg time2 aku tgh bersiap
mcm semalam, aku da siap pkai tudung,touch up sikit (malu seyh)MySpace,sembur perfume
member aku kalut bersiap2 sbb kitorg bngun lwt

alih2,dpt msg kelas pn nik batal....hah!!tersengih dari telinga kanan ke telinga kiriMySpace
perkara y sama berlaku pg ni...kelas en saiful batal pulak
mcm biasa,tersengih lagi dan lagi
aku dgn member aku si nyah baru naik ke bilik
ada meeting td..dgn im222A
discuss psl lawatan ke melaka esk,psl baju utk group kitorg,psl hari keusahawanan & percutian ke luar @ dalam negaraMySpace
ermmm....baik punya planning..aku xbersuara pun..just menyampuk je
esk ke melaka utk lawatan smbil belajar..best ke tak eh??
lps tu,sal baju kitorg..aku rasa gabungan oren hitam ok kot..kan??MySpace
hari keusahawanan tu,aku cam xbermiat sgt....tp aku join jer,no hal
diorg nk jual ape ek??baju?keropok?kerabu?rojak buah??haaa..y tu aku suka..
teringat masa fom6 & fom4 dulu..hari kantin sekolahMySpace
kalau dulu,aku jual air,goreng keropok,jual ais krim,buat jagung, mcm2 lg lah
ok jgk lau berniaga ni..bleh kumpul duit..nt bleh pegi jalan2MySpace
td bila tnya pendapat nk pegi mana, ada y cadang pegi German,China,Thai,Indon,Vietnam pun ada jgk....tak ketinggalan suruh pegi Mekah,trus buat haji...
kelakarlah korang ni....dalam m'sia ni pun aku xhabis jajah lg,ni nk pegi negara org
tp xpe,,,dlm negara kita leh pegi bila2 masa je..
lam kls aku tu pun semua negeri dah ada
melaka,kedah,penang,johor,n.9,perak,kelantan,pahang,selangor xpyh ckplah...berlambak..sabah sarawak pun ada....so,boleh pegi bila2 masa
tnggu pulus MySpace penuh lam poket je...
itu semua rancangan kitorg,berlaku ke tak,itu bkn kami tentukan
maklumlah,ni bknnya last sem,masih ada 5 sem lg...
anything will be happen..
pasal nk kumpul dana,ada cadangan tak?
diorg ckp,nk basuh kereta,nk bt servis cuci rumah
cuci rumah tu,ok laa...tang basuh kereta tu,nk basuh kt ne doh???
kalau bleh basuh,aku join sekali...aku suka bab2 cuci kereta nih...
tambah2 kalau bleh basuh kereta tuan bahaman MySpace ...manalah tau kot2 dia bleh jd sponsor ke
best siot kot....
ptg ni ada kls...kls kls kls...MySpace

0 comments: