Detik dan Hari Yg Aku Lalui

Sunday, February 6, 2011

..da sampai puncak...

flu flu flu!!!
tersumbat hidung aku ni
gara2 naik bas smlm,duduk plak bwh aircond
tmbh plak dgn jem
beku kepala aku ni...sptutnya bas aku kul9.30
lwt smpai 10.30mlm,sbb jem
jln mmg jem tahap cipan doh!!
aku sampai s.alam kul9..nasib baik kwn aku ada knl pak cik teksi
dia amek kitorg kul9.30...smpai sini,aku masuk bilik,mndi
lpas tu,tido..sampai kul4 lebih..mmg tido sungguh2
skng ni,selsema laa plak
smlm,selamat lah aya & eric diijabkabulkan


dah jadi bini org kwn aku sorg ni
aku pegi da lwt,masuk asar dah masa tu
actuall nk tnggu mai,tp lmbt sgt,kebetulan plak msa tu xde org sgt,aku mkn dulu
lapar doh!...stngh lps tu,bru diorg dtg..dgn papa & mama skali

aku xleh lepak lama2 sbb nk pegi lain plak
dah lah mlm tu aku kna tolak balik s.alam
penat2!!
lps amek gmbr 2,3 keping...aku dgn mcin chow




0 comments: