Detik dan Hari Yg Aku Lalui

Thursday, February 10, 2011

ouh..hepynye kami

petang semua...
apa y HAPPY??
mstila sbb kitorg 1 rmh bt suprise bday party
utK Ouh Ijan
semua tu xdirancang pun...

alkisahnya mcm ni~~
ptg semalam,lam pukul 3 lebih, aku dah dpt rasa keboringan y tahap
cipan
so aku masuk bilik si Ika(nyah)...
ckp punya ckp,gurau pnya gurau
si nyah ckp dio mengidam nk mkn KFC
tahap gaban selera dia...

xkisahlah,bkn guna duit aku pun kan?kan?kan?
lps tu, dia kejutkan si nad..tnya Nad,nk pegi ke x
nad bngun,ckp aku ON jerrkk..

kitorg tnggu solat asar luh...biasalaa kan....??
tnggu bas bukan main lg..naik kematu bontot kitorg

sempat lg bergambar...
short of story, kitorg smpai ke tmpt nk dituju
actually,lam bas lg aku dgn nad duk bincang psl celebrate bday Ij
an
masa tu xserius lg...mcm bangang je cara kami bincang
bila duduk dlm Giant, kitorg masuk mencari hadiah
OMG,kitrorg btol2 serius nk bt..kebetulan si nyah rsa mcm nk bt party kt rmh
mulanya nk beli baju,tp xtau plak si Ijan suka bju y mcm mne..

lps tu, kitorg pusing2 dulu
tiba2 aku nmpk laa cute bear ni...menatang tu duk lam paper bag

cute lah kan?kan?
bila semua stuju, kitorg beli...lps tu,round2 pegi beli kek plak
SECRET RECIPIE....rm??biarlah rahsia...

bila balik,kitorg tnggu si mek dgn intan...diorg ada klas..aku suh tikah handle si ijan
lps tu,lam kul10 kitorg naik
tikah dah bwk ijan turun...kitorg bkn main excited kemas2 rmh...downlad lgu bday
lpas tu,si mek & intan balik,kitorg pkai topi,pasang lilin,ttup lampu

juz tnggu kepulangan ijan...dan...1,2,3.....HEPY BEDAY,IJAN!!!!

ijan bkn main tekejut beruk dia kt pintu
amek laa gmbr msg2...kitorg plak lebih2
mengalahkan si bday girl laa plak..LOL



bergelak ketawa,bercerita itu ini...ni first time kitorg celbrate bday GEMPAK cmni untung si ijan...bru je knl xsmpai 1bln,dah ada suprise utk dia sbb ape?sbb ijan baik.. lps tu,kitorg bg dia hadiah..lg lah hepi..tersengeh smpai telingo

kitorg suh dia ajk BFF dia,Fana......sbb mknn bnyk.. lps tu, bila semua dah membuntal kekenyangan,membuto laa pulak ishhh....bestnye semalam..sumpah ijan xkn leh lupa semua tuh..kitorg bt semua ni sbb kesian ijan zdpt nk sambut bday dia dgn meriah mcm hari raya..ape tidaknya,hari bday dia tu kelas full smpai mlm..walau celebrate lwt 1 hari,xpe kan ijan??kan?kan?kan?heee...pe pom,u are 20years old now...have a great bday 4 another years~~....
p/s:pastikan jantung anda berada dlm keadaan y amat2 stabil...LOL

0 comments: