Detik dan Hari Yg Aku Lalui

Friday, February 4, 2011

esk da kna balik puncak

keje xsiap lg..xtau nk bt bila
ntah..rasa mcm dah xde mood nk belajar
kenapa ek?

gurau je lah..gila kau xnk belajar
nk kna sepak dek bapak aku??
aku ni,dr smlm smpai esk, stereng kereta je aku pegang
duk pusing kiri,kanan
p situ,p sini

letih pun ada gak ni..
esk nk kna drive pegi umh bapak aku keje plak

anak buah tuan rmh nk nikah
apa kaitan dgn aku??
kaitannya adalah, mak aku disuruh masak
aku laa y kena hntr
lps tu,nk pegi beli brg2 aku

lepas tu,nk pegi nikah suraya
...aya & eric...


SURAYA??
iye...esok dia nikah
xpercaya??percaya laa...esk dah hari bahagianya

moga aya & eric bahagia selalu

eeii...excited jgk nk pegi sbb ni kali pertama akn join mjlis nikah kwn sndiri
kalau ingt2 dulu,aya mmg sengal sikit
tp dia baik hati

dia slalu tlg aku..dgr luahan hati aku
cehhh..hati lah sgt kan??
xdelah,cma lau aku ada problem xsegan aku nk bagitau dia
dah nk kahwin kwn aku nih..ni pic msa aya & eric bertunang

terkejut jgk aku dgn kwn2 y lain
tiba2 je minah ni ckp nk nikah..ingt main2
tup tup...da bertunang..esok da nk nikah..LOL
tp pe pun,tahniah bt aya sbb akn jd isteri org lps ni
apa y berlaku sblm ni,biarlah jd kenangan...kita semua ada nostalgia msg2
apa y aku hrp,aya & eric akn bahagia smpai ke ank cucu
lps ni turn sape plak ek??hee
oh ya,mcna akn jd pengapit dia esk
mantap doh!!hahha
tnggu je laa cmne....

ni laa mcna...luv u na..*_*

0 comments: