Detik dan Hari Yg Aku Lalui

Sunday, February 13, 2011

ntah,ntah...xtau nk ckp

MySpace
aku xtau nk tulis ape..
sebenarnya xtau nk start dr mne..??
sejarah lama berulang lg
ape y berulang?ape y sejarah?ape?ape?MySpace
ntah...xde mood nk story mory. semua dah berlaku,tu laa sape suh percaya sgt kan?
kan? kan?
tp,aku mmg sedih, sesal, kecewa, marah,sakit hati...aku terfikir cmne dia bleh sanggup bt cmtu??aku ada bt salah ke dgn dia?
aku ada bt dia jelez dgn aku ke?
atau aku y salah pilih kawan?MySpace
entahlah...sekarang msg2 diamkan diri..MySpace aku diam,dia pun diam
diam tu lebih baik..aku pun mls nk dgr explaination dr dia..makin bt aku sakit
dia persoalkan balik soalan y aku tnya..BEngong MySpace
dia boleh tnya aku, sama ada aku percaya dia ke tak
mestilah aku percaya...tp tu dulu..sekarang ni???ENTAH..
kau pun tahu jwpnnya,kawan...KAWAN??
ermm...aku hrp msih ada semua tu..mungkin kali pertama,bleh diterima
tp bkn utk kali y kedua..ia terlalu sukar...kerna kau,semua haru biru
sampai bila ko nk senyapkan diri?diamkan diri?
come on laa...jgn jd pengecut..mmg diam tu baik
tp xsesuai dgn keadaan ko..ko skng mcm yakin sgt aku akn cari ko balik
serius aku syg kau...aku syg sbb aku percaya kau sgt2
masa aku kol kau,aku xleh nk tinggikan suara,nk tengking kau
kau tahu kenapa??sebab hati aku sebak sgt..kalau aku ckp kuat lg,aku mungkin akn menangis...sbb aku xsangka pisang akn berbuah 2 kali
kau rilex je jwb fon..dan ko masih putar belitkan cerita
ko ni sesuai jd penulis hikayat lama2
tp xpe..aku sabar jerkk...aku xnk tuduh,tp xmustahil kalau apa y berlaku sblm ni dr ko pnya mulut..aku mintak maaf sbb ckp cmni,sbb otak aku ni hnya terbayang muka ko je
dahlah...ko dah xbleh bt aku mcm ni lg....MySpace


0 comments: