Detik dan Hari Yg Aku Lalui

Thursday, January 20, 2011

_mlm y seram_

monim~~
tba2 aku xleh nk tdo pg ni...xtau knape MySpace
semalam, bdak rmh aku kalut duk dgr ada org main muzik gamelan pkul1 pgMySpace
msa tu aku tgh sedap tdo~~lena dibuai mmpi
aku tersedar bila diorg lari masuk blik,aku terkejut beruk laa MySpace
lps tu,aku bngun g amek kain aku kt luar...sempt jgk dgr ape y diorg dgr
ado laa~~heee
lps tu,msa aku nk kluar amek bntal kawan aku,msa aku bukak pntu,
tiba2tngkap bilik aku tu mcm kna tiup angin kuat
tingkap tu bergegar...sekali lg diorg berteriak MySpace
LOL~~
lps tu,kitorg decide tdo luar...sakit bdn pom xpe,asalkan smua ok
dats why kot aku xleh nk tdo pg ni..biasanya pkul 10 br aku bngun
aku pun xtau asal usul blok tmpt aku dduk ni
kwn aku ckp,blok ni da lma xdigunakan,blok ni da lma ditinggalkan
mebi sbb tu kot,mcm2 y gnggu
kwn serumah aku pnh terserempak dgn satu lmbaga MySpace
tp bkn d rumah ni laa~~fuhhh
biasalaa bnda tu ada d mna2, dia pun ciptaan Tuhan jgk
cuma dia muncul dgn cara mcm tu
aku ni,nk kata xtakut,aku mmg tkut sial ngok MySpace
berdebar jgk aku semalam,tp buat2 cool sbb xnk diorg lg takut
da bnyk cite aku dgr psl bnda ni gnggu student2 kt cni MySpace
aku heran laaa, apehal stiap skul,kolej,mhupun ape2 bngunan sekalipun,psti ada kisah mcm ni
munglin sbb pembinaan bngunan ni di atas tanah y xbpe elok,kan??
agak je laa...tmpat aku ni lg laa
dlu hutan,tmbah2 lg, dlm 3km dr cni,tmpt pembunuhan atlantuya MySpace
seram siot tmpt tu,aku dgn Mai pnh lalu jln tu
msa tu,dah pkul 10 agknya...kitorg nk pegi kampus puncak alam
saje je,kononnya kete y kami sewa tu masih bnyk minyak,so xnk membazir laa
aku ni xkenal lg mne ltknya puncak alam'MySpace
xtau betul ke tak puncak alam ni best ke tak
sepanjang perjalanan kitorg,kitorg xbnyk ckp
ada satu ketika tu,kereta kami di 'bing' lmpu MySpace
bkn 1 kete bt cmtu,tp 2 kete
nk kata aku psg lmpu tnggi,mustahil
biasanya,lau org bg signal mcm tu,mebi ada road block
tp xde pom
kami snyp...masing2 layan perasaan sndiri~~MySpace
mls nk ckp bnyk...kang ada y xtdo mlm
punyalah gelap jln ke puncak alam
mmg seram weyy...smpai skrg aku msih tertanya2 psl mlm tu
aku agak laa kan,mebi ada something kot kt kete aku
mebi laa~~xsure btol ke tak...mitak2 xde pe2 MySpace
bila aku balik kampus aku,alhamdulillah xde pe y berlaku
i mean,xde y ikut aku balik
ishh....seram..naik bulu roma aku...
utk pengetahuan smua,tmt aku ni kwsn bukit
so,xheran sgt lah kalau bnda ni ada kan??tp aku mitak dijauhkn dr smua tu laa
xsnggup wey hidup dgn ketakutan
bnda tu,kalau kita tkut,lyn perasaan tkut,lg laa dia hampir dgn kita
aku xleh nk byg mcm mne lau tnggl sorg2 kt rmh ni..
mati aku~~ngee MySpace

oh ya, fatien ada nga aku skng ni
aku & mai p amek dia kt unikl...saje bwk dia dtg cni
kitorg bwk dia p jln2 kt okns,pas,sacc MySpace
saje je,bkn nya slalu...tp knape aku mcm xhepi
jauh d sdut hati aku msih rsa blum puas...
xtau laa apa y aku xpuaskan tuh...mungkin prasaan aku je kot
aku hepi dia bersama kami,tp entahlah......MySpace
mungkin perasaan ni dtg sbb aku bt kputusn y mendadak mnggu2 lps
yelah,kononya nk mengundur diri dr persahabatn 3 segi ni
siyez aku ckp,lam persahabatn,xleh bertiga
aku xleh nk handle,mungkin bleh bg org lain,tp utk aku, MUSTAHIL MySpace
tp, mcm aku agak,,kptusan aku tu, tak ke mana pom
kejap je kot~~sbbnya,aku mmg diilahirkan utk memaafkan org
terima kasih Tuhan~~MySpace
mungkin kali ni,aku kna tepikan dlu perasaan aku
KOT~~
emm...biarlah,aku redha apa y berlaku...sesungguhnya, Tuhan Maha mengetahui
takdir hidup aku,aku serahkan pdMu...aku gmbira dgn apa y aku ada skrg ni
segala nikmat y Kau beri,itulah y terbaik utkku
syukur~~MySpace

0 comments: