Detik dan Hari Yg Aku Lalui

Monday, January 24, 2011

_d sebalik 4b14_

salam...
hari ni aku hbs klas awl sikit sbb lect aku sakit tekak
heee...suko den..
otw balik,aku temankan si nyah pergi pjbt kolej
buat apa??
kitorg nk g mitak kunci rmh 4b16
rmh y si nyah amek almari tuh
bila smpai kt pjbt kolej,kna tnggu plak
brother tu ckp, kunci xde
so,kitorg kna p suruh abg2 kt bhgian penyelenggaraan
sbb??
sbb nk suruh tendang pntu tu kasi pecah
bila dah angkat almari tu smua,nad balik
ptg tu,masa kami berkumpul
adk nad bagitau y 'benda' tu ada lam rmh kitorg
merayau2
adik nad ckp, 'benda' tu nk kwn dgn kitorg
dan nk salah seorg dr kitorg berdamping dgn dia
GILA KAU!!
takut weeyy kitorg..
adk nad ckp, 'benda' tu ada lam tandas
dia stay kt situ,dia suka duk kt tmpat kitorg jemur bju
lps tu,y paling seram...
'benda' tu tgk kitorg melalui tingkap2 rumah
siot~~
xheranlah lau mlm tu tikah dgr bnyi ketukan d jendela bilik aku
adk nad ckp, 'benda' tu suka duk kt tgh2 bilik aku
ishh...patutlah bila aku sembahyang, aku ase cam ada org tgk aku
tp aku xtau laa
Allah pun tgh tgk kita kan
adk nad ckp, 'benda' tu main muzik malam2 sbb nk tarik perhatian kitorg
adk nad nk bgtau rupa 'benda' tu,tp kitorg xnk dgr
gila kau nk dgr...
seram bulu tengkuk aku
kitorg da bca yassin
adk nad ckp, lps kitorg baca yassin,'benda' tu dtg balik
kitorg rsa cam nk pindah rmh je
apahal laa nk stay dgn kami
apa y kami ada??
kitorg naik takut nk masuk tndas
adk nad ckp, 'benda' tu suka bau pad salah sorg dr kami
'benda' tu mmg sukakan salah sorg dr kami
sape ek org tu??
mitak2 bukan aku~~
aku kol bapak aku..dia suh aku baca yassin selalu
dan b4 tido, kna baca ayt kursi
baca 3 kul dan hembuskan ke seluruh badan
mitak2 Tuhan lindungi kami dr segala syaitan & jin
w/pun mereka jua makhluk Tuhan,namun mereka bkn dicipta utk berdamping dgn kami
aku ni kan penakut...
semalam pun xleh nk tdo nyenyak
kul3 lebih bru bleh tido nyenyak
aduiiii....kuat betol penangan rmh ni
ni first time aku melalui smua ni
tp aku xleh tnjukkan kelemahan aku
nt lg mudah 'benda' tu menguasai kita,kan???
bila laa nk balik...xsabar rsanya
hrp2 mlm ni xde bunyi ape2
serius kau ckp,smua tu menganggu tido aku
dan jugak y lain
sesungguhnya jgn menidakkan kehadiran hantu ni
mereka jua ciptaan Tuhan
bkn aku ni percaya tahyul,tp bnda mmg ada
aku cuba xnk percaya smua ni
tp,bila kita lami sendiri, bru kita tahu
langit tu tnggi ke rendah
selama ni aku dgr cerita dr org lain
kali ni,aku sendiri y mengalaminya
even bkn 100%, tp kwn2 aku pnh kena
aku hrp 'benda' tu xkacau kami
pergilah ke tempat lain
bkn kami nk stay kt sini
kami hnya dtg sini utk belajar
utk capai cita2 kami
utk banggakan ibu ayh kami
bkn nk tempuhi kehidupan paranormal mcm ni
semua ni bt kitorg xde keyakinan
utk tinggal sorg2
isshhhh......
akku ingat,bila dah g hntr brg tu,'benda' tu dah xkacau
kononnya bkn itu y dia nk
dia nk kwn dgn kitorg
kenapa msti kitorg???
g laa main jauh2....
mebi skng ni 'benda' tu ada
sedang memerhatikan kami...LOL
kt mana dia ada,kami xtau...
mungkin lam tndas, mungkin kt tmpat ampaian
atau lam bilik kitorg
td lps semayang isyak,aku da baca yassin
mitak2 dia dah keluar,dan xmasuk lg
.........................

0 comments: