Detik dan Hari Yg Aku Lalui

Saturday, January 22, 2011

salam....
xde mende y baru pom...still bnda y sama
smlm aku & kwn2 msih dgr muzik gamelan..kuat
razali,class rep aku ckp y umh ni mmg mcm tu
dr dlu lg slalu kna usik...~~
kwn aku kt sblh xde dgr pe2 pom..
lg laa aku pelik
asal plak bilik aku je y dgr...sblh rmh aku ni xdgr
bangang...smpai lah aku tahu 1 bnda
si nyah,pegi amek almari lam rmh tu
xheran laa rmh aku je y dpt dgr psl tu
mlm ni,bdk2 rmh aku nk overnite plak dah
tnggl je 3 org kt rmh~~
aduii...takut siot!!

oh ya!!ptg td aku jmpa dgn gra
LOL~~
dia duk kt rmh abg dia,
lps abis klas td, aku trus p jpe dia,kt taman
da lama xjpe dgn dia
da lama rancang nk jpe
akhirnya jpe jgk td
bnyk bnda y kitorg bualkan
dia cite psl U dia,aku plak ckp sal U aku
mcm nk banding2 kan U sndiri plak dah
hahahha

0 comments: