Detik dan Hari Yg Aku Lalui

Monday, March 14, 2011

..hari ini hari isnin..

malam malam...ya ya selamat malam..
aku boring,tp sebenarnya bertimbun kijo eh..pe nk jadi la dgn murni hasin nih!!pemalas betol..
ptg td test,mcm biasa..xleh jawab!!sengal la aku ni...masih nk main2
xkesian ke mak bapak kt kampung tu y harap kita belajar sungguh2
xcukup duit,tambah duit..xcukup makan,tambah duit jgk..xtido mak kt kmpung dgr ank xcukup mkn...takut lapar,xdpt nk study..
murni hasin mmg seorg budak y xpenah bljr dr kesilapan..hah!!aku ada story mory nih..xde lah gempak sgt..
kwn aku bgtau aku y kwn y kitorg gaduh tu ada hntr msg kt kwn aku..siap miss u,miss u lg...mmg rasa nk lempang laju2 je kt pipi dia..dah lah!kenapa ko still nk msg2 dia lg?npe nk tnya khabar sal dia lg?kan semuanya dah berakhir..NGOK!
bunyi cam jelez kan?bukan jelez,tp nk mrh!ishh...bingung aku
mak ayh kitorg da tahu hal semuanya...cuma certain2 org je y xtau lg..lantaklah..xpenting pun..
adoyaaa...sakit perut la plak..pedih2 je urat perut ni..
err...bleh x aku tido?ngantuk~~daaaaaaaaaaaa

0 comments: