Detik dan Hari Yg Aku Lalui

Monday, March 7, 2011

..sakit jiwo & rago..

petang semua...waaa..garang x?garang x?huahua
saja je..tp aku mmg betul2 tgh otak ni!!
aku pun dah xde mood nk cerita..yelah,benda y buat kita sakit aty kan
cam bangang je aku rasa...bkn aku sorg,nyah pun termasuk sama
rasa cam melukut di tepi gantang je..assement aku dah bertambah tau
makin banyak..bongok doh..
td mira ajak aku pergi jogging..hujan la plak..
alih2 xjd hujan..mls doh laa..dah laa tgh panas..
len kali lah mira..sorry..rasa cam nk bgtau kt mai hal ni
tp rasa cam mls la pulak..bknnya dia nk dgr..
ermmmm.....
serius dah xtau nk tulis ape lg..xde bnda y nk ditulis
oh ya..sepatutnya aku nk pegi,kononnya nk support ijan promote filem
filem ratu the movie & penunggu istana


tp xdpt nk pegi laa..sbb aku ada klas gnti mlm kamis nt..
so,xdpt nk pegi..kesian jgk kt ijan,tp nk bt cmne
sorry jan!!peace...
nt next time lah...rugi jgk xpegi sbb xdpt kupon
aku skng ni duk gilo nk kumpul kupon...yelah,xnk kena tendang duduk luar sem dpn...so,biarlah aku still dpt kolej lg
hujung sem ni,aku akn ke sarawak...dgn mai & ain
tp xdok jiwa pun nk pegi..menyesal pun ada sikit2..xtau lah npe
mebi sbb xsmpai masanya lg kott...lgpun,,duit kering skng ni
skng ni pun tgh lapar.....biasa mkn bnyk,tiba2 xmkn xkena jgk tu
kononnya nk save bajet,nk diet...utk 2,3 hari ni je kot
xpelah..nk chowww

0 comments: