Detik dan Hari Yg Aku Lalui

Friday, March 11, 2011

ishh...mcm2 ado

pukul 6.30 pg td aku smpai kelantn..ngantuk tu mmg lumrah la kan..tp mcm biasa,aku xtido pun..hebat x?hebat x??
xhebat sgt pon..skng ni,air hidung menceceh nk keluar..bengang betul..inilah akibatnya lau tido xckup + pulak kena asap
asap ape??asap ape2 pon..y penting asap tu bt hidung aku dihujani air hingus...euwwwwwwwwwww...
lusa mlm aku balik puncak..hermmm..lps tu,ado test..bestlah sgt kan?
td aku kelua dgn kwn aku..p cari brg sikit..lps tu,aku berhenti di 'Snow Wash'...alaa..tmpt basuh kete..aku inteviu sikit pemilik kedai tu..jauh gile aku bt research sal car wash ni..
taukenya agk hensem laa jgk..y penting baik!!xkedokut nk share dgn org lain ttg perniagaan dia..
aku just ckp y aku nk inteviu dia,ON je kott..dia bgtau semua sal brg2 y diperlukan,siap dgn harganya lg..
sng ket keje aku..xpyh susah2 nk reka2 hrga brg2 tu..
oh ya..aku bru tngok video tsunami kt jepun..y terbaru,seramai 60 org terkorban...nauzubillah..semua kuasa Tuhan..mula dgn gempa bumi,lps tu diusul dgn tsunami..kalau xsalah aku,berlaku kt sendai..aku pun xbrapa sure pelusuk mne..nk share pun,lptop adik aku ni xde IDM...pe pom,kita kna berhati2 jgk..mcm2 bleh berlaku..kan?
mitak dijauhkan lah bala2 bencana semua ni..
dah lah..mata aku ni mmg xlarat nk bukak dah..nk tgk tv pon kabur2 je...
nk sambung buat sikit psl imr454 & ent 300...aduuhhh

0 comments: