Detik dan Hari Yg Aku Lalui

Monday, June 21, 2010

~bad or gud day??~...konfius




alhamdulillah..
sgalanya selesai td
rayuan tlh dihantr ke u msg2..
harp2 rayuan aku akn diterima mereka
berharap sgt dpt msuk u
bkn ape,nk jgk merasa khidupn dlm u
hehehe
aku kluar 8.30pg,blik rmh kul 1tgh hri..
bkn main lma amek msa nk settlekan smua problm
apa hikmah d sbalik smua ini?
dlu spm, skng stpm plak
stiap hari, aku seolah2 d uji
sesungguhnya tuhan mahu menguji aku
sbb Dia thu aku seorg y tabah..kan?kan?kan?
Dia nk tau aku ni cpt ptus asa ke tak
ya!!mmg aku da ptus asa
but......4 2days..
bila aku pk balik,aku xspatutnya ptus asa
dugaan y Tuhan bg bt aku lbh kenal siapa sahabat,keluarga aku
guru2 aku,jiran2 aku...
dan utk ujian kali ini...
aku msih menunggu apa baiknya d sbalik smua ini
kalau dlu,aku xleh msuk u ats tiket spm,aku da dpat hikmahnya
iaitu aku dpt jpe kwn2 baru,dpt kak angkt...hehe
like2!!
dia baik tau...seorg y lmh lmbut,baik aty,tabah
korg pm tau kn,kalu korg bca post aku y lps,aku pnh bgtau ttg kls aku
kls aku ni kang xdisukai ramai
haha
dat's y laa aku ckp akak aku tu tabah
mcm2 org ckp blg sal kls aku,p dia derk je
sbb dia tau klas aku ni berfikiran jauh
pndai berdikari
akak spatut nya bngga tau
anak2 murid kls akak tu,dpt msuk u
except saya...hehe(malu2)
isey,matwey,mukriz,aqid,aminah,
tp aku sdikit kcewa sbb aku xdpt nk bnggakan sis
aku nk dia tau y aku syg dia
even kitorg knl bru2thun &
even aku tau dia lbh sygkn org lain..hehe
aku da anggap dia mmg sbg kakak aku
ehehehe..harap2 dia pm sama
dia baik,aku suka bt dia ketawa...
aku hrp Tuhan restui persaudaraan kami
dan aku jga hrp,ini bkn utk smentara
huhuhuhhuuhu
memory aku,dia & bdk2 6a azam
akn jd ingatan smpai bila2....
tp....skali lg Tuhan mhu uji aku
huhu....hrp2,smuanya akn brubah baik
amiinnnnn....
sis,muni sygkn sis..hehe
smpai bila2 pm,muni akn anggp sis sbg sis muni
even u............he4
........................................................................:)

0 comments: