Detik dan Hari Yg Aku Lalui

Tuesday, June 15, 2010

~~selamat tinggal akhirnya~~



sedih jgk aku ari ni
tmbh plak dgn ujn y mengiringi p'isahan aku dgn dia
huhu
dia tu,WAN AVAIS ALARUS...
ank jagaan mak aku
ari ni last mak aku jga dia
sbb mak dia kna posting ke jeli
aku dpt rsa mak bpk aku sdih
mcm mne x sdih
mak aku jga avais sjk umur dia 2 buln
skng ni msuk 11 buln
lau xsalah aku la
bnyk knngan dia b'sama family aku
td,....mmg nyata last aku dgn dia
mak aku berasa sgt dgn p'pisahan ni sbb
si avais ni cam tau2 je dia akn pegi jauh dr kami
(even leh jpe,tp xmcm aku jga dia)
hrii ni avais mnja giler nga mak bpk aku
dgn aku & sarah,cam biasa je
tp seharian aku duk main nga dia laa
aku bwk dia p mydin
jln2 jp
ptg td,tba2 mak dia kta dia da kna p jeli
esok da stat kje
mmg la da tau sblom ni dia akn pndh
p xtau ag bila
smlm bru je kuar mkn mlm sma2
p mkn stimbot
kt p.tumboh
mmg sedih laaa
huhuhuuhuhuhuhuhuhuuhu
td aku smpat gak rakam dia lam enset aku
at least ada gak knangan candid aku dgn dia
hehe
syg sgt kt dia
mmg la nt lau dia da besr,dia xknl aku
p aku ase mak bpk aku msti slalu ingt kt dia
emmm
mgkin ni da biasa
mula2 b'pisah
msg2 rndu siot..
huhuhu
y jiwa keras pm leh jd lmbut
avais,we love u!!!

0 comments: