Detik dan Hari Yg Aku Lalui

Thursday, June 17, 2010

~kembali senyum~






sebenarnya mlm smlm lg aku nk post pe y blaku smlm
p gak,ase mls
hehe
xde ape2 y menarik pm..
semlm aku p pss,jpe dgn k.za
kerani pss kenali..
baik aty tau..dulu,aku tkut dgn dia
kami xpnh bertegur sapa
lcu laa kau ingt cmne aku dgn dia
bak kata org,tak knl maka xcnta
aku knl k.za dgn lbh dekat bila aku mula rapat dgn fatin
haaa..msa ni lah aku slalu naik pss
kalau dlu,HARAM!!
lgpun,pss tngkt ats skali
mls nk pnjt tngga..
kitorg da lma xjpe
dat's y aku ngn fatin p la jpe
bual2 kosong je
lgpun dia ada gotong royong
lps breakfst n.lmk r.enak,kitorg bual2 sal da skul
noting special pm
huhu
lps blik dr skul,lam kul2 lbh bulap(aziera supian),komen lam fb aku ajk naik klisa
apa lagi,,,,on je laa
aku kuar dgn gra & bulap p mkn kfc,kubng krian
da lma jnji nk blnja
akhirnya t'tunai jgk..hehe
p kejap je sbb bapak bulap nk guna kete
potong stim tol..hehe
lps blik dr kfc,spupu aku plak ajk p p.mlm kt pnji
aduhh..pnt d'buatnya...
nasib baik dia bknje sate baung..tq kak ming!!
mlm plak,ape lg..on9 laa..
suka la tgk org bhgia...huhu
like2!!
continue...

0 comments: