Detik dan Hari Yg Aku Lalui

Friday, June 11, 2010

salam...
rasa cam da lama xberblogging kn?
mmg pm...keadaan xm'izinkan..
skng ni pm tgh skit kpala,pening cket
mebi mkn gulai bnyk kot..hehe
bnyk sgt knduri kawen..
xmenang mulut aku nk p mkn
aku xtau nk ckp ape
xtau nk tulis apa
sbb otak aku xleh nk b'fikir
bnyk bnda nk tulis,nk luahkan
tp.....xtau nk start dgn ayt mcm mne
huuhuhuhuhuhu
aku kan....
tgh keliru skng ni..
xtau aku ni salah ape
ttiba je seseorg tu hntam aku
aku xtau dia nk tju pd sape
tp,bila aku tgk blik
asenya dia perli aku...
aku cuba nk dptkn explaination dr dia
tp dia xbg krjasama
mcm mne polis nk jlnkn siasatan
kan,kan,kan,kan????
aku prlu tau,ape slh aku
mgkn bg aku bnda tu x b'masalah
tp bg dia b'msalah
mcm mne tu??
sape nk jwb??
mcm2 y aku pk
mcm2 aku bt spekulasi
yelah,mcm mne aku xpk bukn2 kalau dia xde bg ape2 klu utk aku
sekurg2 nye,bgtau ape mslhnya
klau btol aku slh,aku mitak maaf
ish...sush la mcm ni..
klau lah btol aku ada bt slh
tnpa aku sedari
aku dah hadapi situasi ini
dulu...
haha..y mne tau,dia tau..
lau xtau,snyp2 je lah
klau hal dlu,kwn aku ni bt kputusn nk face to face dgn aku
utk rungkai mslh antara kami
dan itu menjdai,berhasil
kami bleh bt 1 ksimpulan d sbalik apa y t'jd
aku bleh explain ape y dia pk
dia bleh huraikan,luahkan apa y dia rsa
dan,finally..
kitorg dpt tau y smua y berlaku hnya 1 slh fhm y ketara
kan senang mcm tu
aku,dia dpt settle mslh
balik pd cite td,ape slhnya klau dia bgtau sepatah apa slh aku
ni tak,aku msg pm bls
nk kol??
aku tkut dia xangkt
lg lah skit aty...
lg lah dok pk y bukn2
apa mgkin aku ptut bg dia msa
utk dia fikirkan apa y t'baik
mgkin kesalahan y aku bt besar bg dia
penim2....hahahahahahahaha
ssh utk kita bca ati seseorg
apa y org lain fikirkn blum tntu sma dgn apa y kita pk
sbb itulah dunia ni pnuh dgn wrna wrni khidupn
tuhan dah ciptkn y terbaik utk kita
Dia beri kita perasaan,akal utk kita fikir
aku percaya,ALLAH akn sntiasa bersama aku
selangkah aku kepadaNya,seribu langkah Dia mendekatiku
.........................

0 comments: