Detik dan Hari Yg Aku Lalui

Friday, June 4, 2010

kenangan lalu__

salam..
hujan la kwsan demit mln ni
alhmdulillah..akhirnya trun jgk hujn
stlh pns terik 2,3mnggu lps
emmm...line tenet pm jd slow..biasa laa
bila hujn2 mcm ni,terasa cam nk imbau blik je memori2 lps
terutama thun lps
bg aku,khidupn aku spnjg thun 2009 adlh pling t'baik
xtau knapa...
aku nk story ni...lau ada y bca,enjoy laa
ehem2...testing2!!!haha
okay...
alkisahnya mcm ni...
aku stat sign in(sign in weyy..ha3)
stat msuk fom6 lps spm...
aku msuk lower6 adil...xbnyk sgt nk cite psl thun 2008 sbb...
thun tu,smuanya indah2...
thun tu jgk aku knl baik dgn kwn2 aku skng ni
nk kna bgtau ke sape?
okay...
thun 200 aku dpt kawan lbh rapat dgn gra & bulap(gra pian)
aku pnggil dia bulap sbb muka dia sbijik cam bola
hehehehe
lps tu,aku knl kimi,nais,matwey,gg,pudin,mc yah,mimi,mira(kuro),
sape ag ek???
aku lupa daa...
bkn sbb mudah lupa,p gak main nga nk cpt2 ni
y t'dekat pm leh lupa siot...heeeeee
huhu...sory kengkawan..
msa lwr6 ni xbnyk mmori sbb aku msuk skul pm da tgh2 buln
da tu,ada plak cuti skolah
msa kt skul xbnyk sgt
cma aku nk ckp msa lwr6,kls aku la y pling xdngr kata
hehe
aku ingt lg msa nk bt jamuan utk fom6,kls aku je y xbyr duit utk jmuan tu
klas aku b'keras nk handle jmuan sndiri
xnk bergaul dgn klas2 lain
aku try la mtk kbnaran dgn umi ramlah
umi ramlah ni,guru klas
pe2 hal y nk bt,kna mengadap y dipertua dlu
akhirnya,umi stuju..then dia pm discuss la ngn tuan Raub..(pengetua smkkk1)
beliau pm stuju
ape lg,aku n da gang pm ponteng klas uk 1 hari,kitorg kluar p bli brg2 jmuan
dgn 2 buah kete,kitorg pegi...bkn klas aku pm trut serta
haha
antaranya...aku,gra,bulap,payek,gg
1 kete lg...kimi,nais,matwey,mamat
kitorg p tesco,pkt
msa tu,mydin kube kiye xwjud ag..bru tgh rncang je
bila tiba hari jmuan,klas2 lain jelez ngn klas aku
sbb klas lain pnye jmuan mmg hampeh
klas aku,siap ada show lg oleh artis
sprti betik,matwey,gg,payek & rmai lg
itu y pling best msa lwr6...
bila msuk upper6........
.....................................................continue

0 comments: