Detik dan Hari Yg Aku Lalui

Saturday, June 19, 2010

~terjatuh lagi~






yesterday is a bad day..haha
aku dpt result aplly u smlm..
xleh siot..binawe..
bila aku tgk anda tidak berjaya...aku diam
da agak dah..huuhu
lps tu,aku trus mendiamkan diri..xb'ckp ngn sape2 pm
including my parents,also my sis
sorry...:(
aku rsa amat b'salah,pada dri aku sndiri n pda mak bapak aku
juga guru2 aku
diorg nk y terbaik utk aku..
aku bt makbapak aku sdih..aku jd sedih sbb aku tau diorg sedih
aku xsnggup nk pndang mata makbapak aku
sbb mata mereka amat pilu
walau xnmpk d luar,aku tau mereka mmg sedih
mgkn tkdir
aku nk salahkan takdir ats apa smua y brlaku
aku xsedar,smua ni berlaku sbb aku jugak
sape suh aku xserius msa study dlu??
enjoy 24jam..xpenah nk serius
kang da trima akibatnya...
aku ada msg ke gra,p dia xbls..mls nk gnggu
msa aku on9,lam kul8,mama norizah msg aku
tnya aku dpt ke tak twran ke u
huhu...lam aty aku,ingt lagi dia kt aku..aku ingt dia da lupakan aku
sbb da lama xjpe..
aku just jwb.."xleh"
dan dia trus kol aku..dia kata mgkn xde rzki
dia suh aku p rmh dia,utk bt surt rayuan
td bru je aku g...dgn mai..aku xtau nk ajk sape..nk ajk patin pm,dia p phg
bila smpai rmh mama,gg matwey & pudin ada kt situ
huhu...gg dtg dgn niat y sma mcm aku
trima kasih mama...sbb xpnh berhenti tlg muni..
insyaallah,kalau d'pnjgkan umur kita,muni akn bls jasa mama
walau muni xbjaya,p gak mama slalu bg dorongan,semangt spya muni xptus asa
bgitu jga dgn makbapak aku
diorg da bg y terbaik,cuma aku je y xreti bersyukur
kpd adik aku,aku nk uap thniah sbb kau da brjaya msuk u
i'm glad 2 u....
bersyukur pd tuhan krna msih bg aku kesempatan utk trus berjuang
bersyukur jga krna insan2 y aku syg sntiasa menyokong aku dr blkg
hhuhu...mai da brjaya tenagkan aty aku y resah
percaya atau x....
ini kali pertama aku rasa erti persahabatan aku & mai selama aku bersahabat dgn dia
hahahaha....xtau nape..
mgkin sbb dia bersama aku ktika aku falling down mcm ni
ntahlah..susah nk hurai
tp mmg aku rsa cam...tol ke???
emmm....esok xtau apa bakal terjadi..
aku nk p skul,n amek cop dgn ibu oja..
nk hntr surt rayuan..
mintak2 boleh...
1 lg perkara y bermain d pkiran aku
ke mana sis ana???????
huhuhuhuhuhuhu

1 comments:

Unknown said...

muni.. i'm olwes beside u even u realised or not..